Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží
Zboží zakoupené přes e-shop lze do 14 dnů od dodání vrátit bez udání důvodu (podrobnosti zde).
Zboží vhodně zabalte (do papíru, tašky, igelitky...), aby nedošlo k poškození při přepravě, označte jménem nebo číslem objednávky a zašlete zpět na adresu sídla nebo provozovny. Doporučujeme přiložit i vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy.
Přehledné pokyny včetně adres a kódu pro vrácení za zvýhodněnou cenu naleznete v zásilce s vaší objednávkou. Kompletní informace jsou pak k dispozici ve Všeobecných obchodních podmínkách.
Reklamace
Objeví-li se během záruční doby na zakoupeném zboží výrobní vady, zboží můžete reklamovat osobně na prodejně nebo zaslat prostřednictvím libovolného dopravce na adresu prodejny nebo sídla (viz kontakty nebo Reklamační řád).
V některých případech (opravitelné vady) lze reklamaci po předchozí e-mailové domluvě vyřešit v místě zákazníka.