Časté dotazy
O: Můžete mi před odesláním přeměřit boty XY?
Rozměry konkrétního modelu najdete vždy v popisu produktu. Všechno poctivě měříme už při naskladnění, kdy také připravujeme tabulku s rozměry. Veškeré zboží, které lze na e-shopu koupit, má tedy uvedený rozměr s odchylkou max. ± 1 mm. Co se do tabulky "nevejde" (rozměr je výrazně odlišný), to si necháváme pouze na prodejně. Další info k měření najdete v tomto článku.
Zkontrolovat a přeměřit každý pár je sice časově i organizačně náročné, ale máme tak jistotu, že Vám opravdu posíláme to, co jste si objednali. A Vy nemusíte při vybírání čekat, až se k dotazu na skutečný rozměr někdo z personálu dostane (v provozní době prodejny).
O: Máte boty XY skladem? Chceme přijet osobně, máte je i na prodejně?
Na e-shopu nabízíme pouze zboží, které máme aktuálně skladem, tedy k okamžitému odeslání.
Pokud je Vámi požadovaná velikost/barva dostupná na e-shopu, bude k dispozici i v kamenné prodejně (sklad máme jeden - velký a společný - dokážeme Vám tak najít i sandály v zimě nebo kozačky v létě, pokud se chystáte třeba k protinožcům).
O: Berete karty?
Ano, kartou můžete platit jak při nákupu na prodejně, tak na e-shopu.
O: Za jak dlouho mi dorazí zboží?
Zásilky chystáme okamžitě po přijetí platby a odesíláme je v pondělí až čtvrtek v ranních až dopoledních hodinách.
Balíčky doručované prostřednictvím Balíkovny a PPL zpravidla expedujeme ještě i v pátek. Nedojde-li k žádným zádrhelům na trase, zboží se k Vám dostane už následující pracovní den po předání dopravci.
O: Netrefil/a jsem velikost, potřebuji boty vyměnit za menší/větší číslo. Jak mám postupovat?
Abychom vše usnadnili, zpřehlednili a urychlili, standardní výměny "kus za kus" již neprovádíme.
Jednoduše udělejte novou objednávku na velikost, kterou potřebujete, a nepadnoucí zboží nám zašlete zpět v rámci 14denní lhůty. Nové zboží Vám odešleme obratem (po přijetí platby), aniž by bylo nutné čekat na doručení vraceného zboží a další svoz zásilek. Peníze za vrácené zboží Vám zašleme zpět na účet během několika dnů.
O: V zásilce nebyla faktura. Proč?
Doklad (fakturu) posíláme elektronicky - šetří to papír, zrychluje expedici zásilek a doklad najdete snadno i po několika měsících nebo stěhování.
O: Zboží jsem vrátil/a, kdy dostanu zpět peníze?
Zákonná lhůta pro vrácení peněžních prostředků je 14 dnů. Ale pořádek dělá přátele a tak platby chystáme hned, jakmile je to možné (tzn. převzali jsme zásilku, zkontrolovali zboží a vyřešili účetní stránku), zpravidla do 2-3 dnů.
Pokud jste svou objednávku uhradili kartou přes platební bránu na e-shopu, budou Vám peníze vráceny opět tímto způsobem (tedy na účet spojený s vaší platební kartou). Převodem na účet vracíme peníze pouze u objednávek, které byly převodem uhrazeny.